Tuesday, March 04, 2003

ايران را سراسر کربلا مي کنيم



دوست گرامی گيله مرد در پیام خود مينويسد:
شمر جان .
تو كه در صحراى كربلا ، آنطور مردانه و شمر وار !! سر حسين بن على بن ابيطالب بن حمار بن حمار را بريدى ، چرا اين ريقوى مافنگى بيمار زين العابدين را
به درك اسفل نفرستادى تا نسل اين شجره خبيثه از روى زمين بر داشته شود و ما گرفتار نواده ها ى آن نابكاران نشويم ؟؟؟
فكر نميكنى بابت اين كوتاهى كردن هايت بايد ترا مجازات كرد و محكوم ات كرد كه چهار صد بار دور حرم مطهر امام خمينى " م . ج " قدم آهسته راه بروى و
زير لب سوره " بقره " را براى همه ى گاو هايى كه هنوز به اسلام عزيز اعتقاد دارند بخوانى ؟؟؟
گرامي گيله مرد سبز انديش
داوريت را در مورد خودمان مي پذيريم اما محکومیت را نه، در روز عاشورا زين العابدين ناخوش خود را به موش مردگي زد و از نخستين کساني بود که لبي به شله زرد سيدالشهدا زد و ما هم ويرا بخشيديم، اينرا هم بگوييم که هنوز باورمان نمي آيد که خود تکثيري ميکروبي در توان چنين "جانور ناخوشي" و يا بهتر بگوييم به گفته شما "ريقوي مافنگي" باشد که اينهمه سيد پس بيندازد. بهررو اين بجاي خود که ما کارمان را درست به سرانجام نرسانديم، اما امت شله زرد خور، برهنه خرسند، آخوند نواز و انگل پرور هم اين وسط بي گناه نيستند هر سال کرور کرور پول بي زبان، بنام فطريه، خمس و زکات و هزار کوفت زهرمار ديگر به حساب سيدان مي ريختند، و همه ساله محرم و صفر را مانند پدر مردگان سر ميکردند و از پير تا جوان سيه مي پوشيدند.
شاهان ديوث ايران زمين از دوران صفويه تا اين آخري ممد دماغ، که همه ملت ستيز و آخوند پرور بودند، هم اين وسط بي گناه نيستند، مگر آن مردک کلاه بردار سر دودمان رضايي ها(پهلوي) که آوازه بيماري زمينخواري اش جهان را گرفته بود به زمينهاي موقوفه امام هشتم شيعان جهان نگاهی انداخت و از اين هم گذشته مگر هنگامي که کوري و کچلي در ايران بيداد ميکرد پول فراواني از حساب ملت ايران براي بازسازي و طلا کاري گور حسين ابن علي نفرستاد. مگر همين ممد دماغ خود را کمر بسته امام رضا نمي خواند و مگر به دست بوسي آخوندها از بروجردي گرفته تا کاشاني و شريعتمداري نمي رفت، مگر بخشي از بودجه کشوري را به سازمان اوقاف نمي داد که خرج سيدان و سيدزادگان کنند. اصلا چرا دور برويم مگر همينها خوشنامانی که اينروزها سنگ اصلاح طلبي در حکومت اسلامي را به سينه ميزنند، کم کمک نواده گان حسين ابن علي کرده و مي کنند. خب همه اش که نبايد گردن ما بيافتد. با اين همه مي پذيريم که کارمان را به درستي به پايان نبرده بوديم اما سوگند مي خوريم که اينبار کار را يکسره کنيم. و همينجا مي گوييم که:
ايران را سراسر کربلا مي کنيم.
به همت زنان و مردان آزاده ايراني، در سراسر ايران زمين و در هر شهر و روستا، بر هر کوي و برزن، کربلايي راه خواهيم انداخت و بر آستين کوته آستينان دستار بند از خرد تا کلان چوب خواهيم کرد.

No comments: