Tuesday, March 18, 2003



خبري از آيت الله استمناء و امام زمان (مج)
در پي نگراني هاي ما در رابطه با حصر خانگي آيت الله استمناء در دو نوشتار پي در پي شمرنامه از مقام معظم رهبري وبلاگستان درخواست نموديم به وضعيت ايشان بر خوردي شايسته داشته باشند که در پي آن رهبر فرزانه وبلاگستان در پيامي دو خبر خوش به ما دادند نخست اينکه آيت الله استمناء در حصر خانگي بسر نبرده و اکنون در معيت امام زمان(چشم چشمبراهانش روشن) بسر مي برند . در بايسته است که يادآوري کنيم که اين نخستين ديدار آيت الله استمناء با امام زمان(مج) نيست و ايشان مراودات هميشگي با امام زمان(مج) دارند.



"اينجانب در اينجا اعلام ميكنم كه شايعه‌ي حصر آيت الله استمناء از جانب ما ساخته آمريكا است و جناب شمر ارواحنا فداه نبايد فريب آمريكا را بخورد ! آيت الله استمناء در قلب ما جاي دارد و ما غلط ميكنيم وي را حبس كنيم !
آنگونه كه ما شنيده‌ايم ايشان در محضر امام زمان مشغول تحصيل علم‌الغياب و علم الموال و همچنين علم الجماع هستند ! البته به دليل حساسيت مومنين و طولاني شدن غيبت شايعاتي در ارتباط با وي و امام زمان بر سر زبانها افتاده كه بزودي رفع خواهد شد ! اينجانب نيز همچون شما امت شهيدپرور با قلبي دردمند منتظر ايشان هستم تا از سخنان گهربار ايشان مستفيض شوم !
والسلام
نامه تمام "

منقلت آباد
شمر

اين خبر را هم براي سايت وزين گويا فرستاديم که چون هميشه بدليل نفوذ عناصر پيرو خط امام پيشين (م.ج) از درج اخبار شمرنامه خودداري نمودند.
مج= کوتاه شده مادر جنده


No comments: