Tuesday, January 27, 2004

بأي ذنب مَتَلک !؟


آی ملت در شگفتیم که شما بدینگونه به امید میلانی گیر داده اید، ما که در برخوردمان به شله زردخوردنهای امید میلانی، یکبار بگونه ای جدی در بخش دیدگاه های وبلاگ خُسن آقا داستان امید پسر کدخدا و دستگاه خنده اش را نوشته بودیم، اما از قرار معلوم به گوش شما فرو نرفته و دست از سر بچه مردم بر نداشته و چپ و راست متلک بارش می کنید.
آخر به چه زبانی بگوییم، امید از روی ساده لوحی ذاتی اش، شوخی شوخی و برای خنده به هواداری از شرکت در انتخابات برخاسته بود، ورنه مگر مغز خر خورده بود که پیش از اعلام نظر شورای نگهبان چنین شله زردی را بخورد. نه خودمانیم یک آدم درست حسابی را تاکنون دیده اید که مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کند که امید دومی اش باشد.
اینکه امید میلانی بیانه دفاع از متحصنین را نوشته، فقط به خاطر خندانیدن ملت بوده ورنه امید اینقدرها هم که شما فکر می کنید کوته فکر و بی خرد نیست که پس از گذشت 9 روز از تحصن چنین کار احمقانه ای کند، از اینها گذشته امید از داستان بوگیرهای مستراح حکومت اسلامی را خوب درس گرفته و از واکنش ملت به نامه آن شش روزنامه نگار آگاهی داشته است. اصلا چرا دور برویم گمان برده اید امید نمی داند که حذف دگراندیشان شیوه ای بوده که بوسیله خمینی (مج) از همان نخستین انتخابات بنیان گذاشته شده است، مگر امید خر است که نداند در همان انتخابات مجلس خبرگان بسیاری از دگراندیشان و از جمله دکتر عبدالرحمان قاسملو به نمایندگی برگزیده شدند اما به دستور خمینی (مج) از رفتن به مجلس خبرگان بازداشته شدند، می خواهید بگویید امید میلانی نمی داند که برای نخستین انتخابات ریاست جمهوری از نامزدی مسعود رجوی بدستور خمینی (مج) جلو گیری شد، نه خودمانیم گمان برده اید امید میلانی خودش را به آنراه زده است و یا خبر ندارد که در نخستین انتخابات مجلس از نامزدی انتخاباتی بسیاری از گروها چپ بازهم بدستور مستقیم خمینی جلوگیری شد و از آن بدتر از ورود تمامی نمایندگان برگزیده شده که نامزد مجاهدین خلق و جبهه ملی بازهم بدستور خمینی (مج) به مجلس جلوگیری شد. باور کنید، امید شوخی کرده و قصد جعل تاریخ را نداشته و ندارد!
وانگهی امید میلانی آنقدر نادان نیست که در مقابل شله زرد خوردن حامد یوسفی که درستی امضای کسانی به مخالفت با شرکت در انتخابات برخاسته اند را زیر سوال می برد، سکوت کند. حتما می خواهد ملت بخندند ورنه امید به اندازه حامد یوسفی شله زرد خور نیست.
ایراد می گیریدکه چرا امید دست به این حقه بازی های آماری زده است، خب مگر از ملا حسنی چه کم دارد می خواهد ملت را بخنداند، مگر کسی سخنان ملاحسنی جدی می گیرد؟

نکند گمان برده اید که امید میلانی هم آدم کیری از قماش حامد یوسفی است که برای اثبات درستی نظر خود دست بدامن نظرسنجی سایت شورای نگهبان شود و افزون بر اینها پرت و پلا نویسی کند و یکبار بنویسد:
"ما نه از جمهوري اسلامي خوشمان ميايد و نه عشاق رهبر معظم هستيم، قصدمان فقط و فقط حمايت از متحصنين داخل مجلس است!" سپس فراموش کرده و بنویسد:
" منفعل بودن يعني بيخيالي به آينده! آينده اي مملكتي كه ممكن است به دست كساني چون مرتضوي بيفتند و ... راستي تا دير نشده امضا كنيد!"

امید میلانی به اندازه حامد یوسفی ساده لوح نیست که نداند که قدرت دست مرتضوی ها بوده و هست و اگر این مجلس و این حکومت بمانند بازهم در دستان مرتضوی ها خواهد ماند.
از همه اینها گذشته امید میلانی که مانند وحید هراتی آدم کیری نیست که در آنسوی خط قرمز درجا زده و بگوید" جلایی‌پور هم در جواب گفت این که یک نفر دنبال این چیزهاست که امر بدی نیست. اصلا همه‌ی آدمها در زندگیشان به دنبال سه چیزند : قدرت، ثروت و منزلت." و نتیجه گیری کند که نمایندگان مجلس خوب بوده و هستند.
اینکه امید میلانی به متلک پرانی و دلقک بازی روی آورده شوخی است و بس.
خیالتان راحت باشد که امید خیال خندانیدن ملت را دارد ورنه امید میلانی میداند که کار اینها تمام است و به روی شما نمی آورد!

No comments: