Monday, October 06, 2003

مسلمانان مادر جنده


یکی از خوانندگان گیره بنام "هذلولی" که خدا قسمتش کرده و به زیارت کربلای شمری (همان روایت عاشورا از زبان مبارک خودمان) نائل آمده در پیامی جانسوز ضمن پذیرفتن فرض مادر جنده بودن همه مسلمانان و با این سخن که "اینهم یک ارزش اسلامی است"، از ما پرسیده که" مادر جنده بودن یکنفر چه اثری در درستی یا نادرستی افکارش دارد؟ در پایان هم افزوده "من از کسی که نام تازی برای خودش بر میگزیند بیشتر بیزارم تا کسی که در جنده زاده بودنش دستی ندارد.
برای پاسخ به هذلولی ناچاریم نخست سخنان ایشان از دیدگاه زبان شناسانه بشکافیم:

دیدگاه زبان شناسی در باره مادر جنده گی مسلمانان

ویگتن اشتاین فیلسوف زبانشناس اتریشی بر این باور است که پشت هر زبان زبان دیگری نهفته و ریشه تمامی زبانها به زبان منطق و روابط منطقی می رسد
دوست عزیز شما پذیرفته اید که مسلمانان همه مادر جنده اند پس اگر در سخنانی که برایمان نوشته اید جای واژگانی که اشاره به مادر جنده بودن دارند واژه مسلمان را بگذاریم آنگاه پاسخت را از دیدگاه منطقی در خواهی یافت بخوان تا ببینی چه می گوییم.
شما بر این باورید که:
مادر جنده گی يک ارزش اسلامي است! پس می پذیری که همه مسلمانها مادر جنده اند، اگر مادر جنده گی را برابر مسلمانی بگیریم پس سخنان شما بدینگونه نوشته خواهند شد:
اصولا (جنده بودن مادر)* مسلمان بودن يک نفر چه اثري در درستي يا نادرستي افکارش دارد؟
به هر حال من از کسي که نام تازي براي خودش برميگزيند بيشتر بيزارم تا کسي که در (جنده زاده)* مسلمان بودنش دستي ندارد.
*واژه گان بکار برده شده از سوی شما را در پرانتز گذاشتیم.


مادر جنده گی تاریخی مسلمانان

می رسیم به پرسش شما که مسلمان بودن چه ربطی به مادر جنده گی دارد، اینکه مانند روز روشن، از دیدگاه تاریخی دینی، زندگی پیغمبر اسلام محمد(مج) و خلفای راشدین و رابطه بین آنان که از یاران نزدیک او و از بنیانگذاران حکومت اسلامی بودند و پس مرگ محمد(مج) به نوبت به خلافت رسیدند، نخستین دلیل مادر جنده گی مسلمانان است.
کاری به اینکه آمنه محمد را نوزده ماه پس مرگ عبدالله به دنیا آورد و از قریش رانده شد نداریم اما از مادر جنده گی محمد همین بس که عایشه دختر هفت ساله ابوبکر صدیق را بزنی گرفت، دو دختر خود را یکی پس از دیگری به عثمان شوهر داد و با فاطمه دختر خود همخوابگی داشت،
عایشه دختر ابوبکر، سوگلی حرمسرای محمد از اینکه پیامبر زبان در دهان دختر خود می نهاده سخن گفته است و از وی پرسیده:
اى رسول خدا(ص) چرا وقتى فاطمه مى‏آيد اينقدر او را مى‏بوسى، و زبان خود را در دهان او مى‏گذارى، گوئى مى‏خواهى عسل به او بخورانى؟!

ابوبکر صدیق(راستگو لقبی که محمد به ابوبکر داده) پدرزن محمد(مج) نخستین خلیفه مسلمانان پس از مرگ محمد در مسجد النبی در برابر انصار و مهاجرین پرده از این رابطه بر داشته است. ابن ابي الحديد نقل مي کند: که چون احتجاج علي و فاطمه در مردم موثر و بصدا درآمدند بعد از رفتن علي و فاطمه عليهما السلام ابوبکر بر منبر بالا رفت و گفت ايها الناس اين چه هياهوئي است که برپا کرده ايد و گوش به حرف هر کس مي دهيد چون شهادتش را رد کرده ايم اين حرف ها را مي زند. او (فاطمه) روباهي است که شاهد او دم او مي باشد. جز اين نيست که او (علي) روباهي مي باشد که شاهد او دم او باشد ماجراجو و برپا کننده فتنه مي باشد و فتنه های بزرگ را کوچک نشان مي دهد و مردم را به فتنه و فساد ترغيب و ترهيب مي نمايد کمک از ضعفا و ياری از زنها مي طلبد مانند ام طحال است (که زني بود زانيه در جاهليت چنانچه ابن ابي الحديد ذيل همين گفتار توضيح مي دهد) که دوست ميداشت نزديکان او زنا بدهند.

ابوبکر و عمر هر دو خواستار ازدواج با فاطمه الزهرا بودند و در این راه ناکام ماندند اما عمر سپس تر ها با دختر فاطمه الزهرا "ام الکلثوم" ازدواج کرد یعنی داماد علی شد و علی نیز یکی از دختران عثمان را بنام ام سلمه در همسری داشت.

خب اگر دینی را که بنیانگزارنش این چنین بچه و خواهر مادر خود و یکدیگر را می گاییدند، دین مادر جنده گان ننامیم چه بنامیم؟

در باره بیزاری شما از ما برای گزینش نام شمر برای خودمان( کاری نداریم به اینکه شما چه نامی را برای خودت و با چه فلسفه ای برگزیده ای و یا از قوطی کدام عطاری آورده ای)، نخست اینکه تردیدی نداشته باش که ما خود شمر هستیم و اگر هم این نام را برگزیده باشیم آگاهانه برگزیدیم، مگر افتخاری بالاتر از شمر بودن هم می شناسی، گردن نواده پیغمبر اسلام را زدن و خواهرش را گاییدن کم افتخاری نیست مگر نمی بینی مسلمانان پلید چه بر سر ایران زمین آورده و می آوردند. مگر این نوادگان فاطمه فیل کُس نیستند که بیست و پنج سال آزگار است که کشور را به خاک خون کشیده اند، مگر این سیدان حسینی نیستند که کشور را چاپیده و غارت می کنند.
وانگهی عرب ستیزی چه ربطی ایرانی بودن دارد به گمان ما عرب ستیزی وسیله ای برای حفظ بیضه اسلام شیعی در ایران بوده و برای گاییدن ملت بکار میرود و بس.
مانند روز روشن که مسلمانان به ایران یورش آوردند و نه عربها، همه میدانیم که مسلمانان پس از بدست گرفتن قدرت در عربستان، نخست به سرزمینهای عرب نشین که بخشی از امپراتوری ساسانی هم به شمار می آمدند یورش برده، به ضرب شمشیر حکومت بر آنان حکومت کرده و دست به پاکسازی دینی هم زده و سپس به ایران یورش آوردند. (هنوز هم هستند زرتشتیانی که عرب زبانند و در شمال غربی عراق زندگی می کنند و یا در جنوب ایران بسیاری از مردم عربند اما ایرانی) پس این مسلمانها بودند که به ایران یورش آوردند و نه عربها.
بی رودربایستی بگوییم، بزرگترین بدبختی بیشینه ایرانیان این بوده و هست که یقه دین پلید اسلام را رها کرده و تمامی کاسه کوزه ها را بر عربها شکسته و می شکنند، و از این بدتر در مورد دین اسلام هم کاسه داغتر از آش شده و خود را عاشقان آل طاهرین می نامند، دلشان را به این این توهم خوش کرده اند که سید الجاکشین همسر دختر یزدگرد سوم بوده و بنابراین داماد ایرانیان به شمار می آید. (کسی هم نمی پرسد که آخر دختر یزدگرد سوم کجا و این سید نکبت کجا، شاشیدیم به هیکل آنانی که می گویند حسین داماد ایرانیان است. ما که گردن سید الجاکشین را زدیم و حرمسرایش را تصرف کردیم چنین چیزی ندیدیم.)
چرا دور برویم همین امروز که مشتی مسلمان بر ایران حکومت می کنند و حکومت اسلامی برقرار ساخته اند، بیشنه ملتهای عرب دین اسلام و آیین محمد(مج) را به تخم چپشان هم حساب نکرده و نمی کنند. در کجای جهان عرب مردم برای سیدالجاکشین به سر و روی خودشان می کوبند؟ در کدامین کشور عرب مردم خود را در محرم و صفر به لجن می گیرند؟ در کجا برای علی(زج- کوتاه شده زن جنده اشاره به فاطمه الزهرا ) درنده خو عزاداری می کنند؟ در کجای جهان عرب به اندازه ایران امامزاده داریم؟
کوتاه بگوییم که بدبختی ایران و ایرانی از اسلام است و این ربطی به عربها ندارد، تا این هست ایرانی بیچاره است. بیزاری شما هم از ما برای گزینش نام تازی شمر بیهوده است.


مادر جنده نمونه

نمونه دیگر مادر جنده گی مسلمانان همانا پررویی شان است، نگاهی به نوشته های این رضا دودو که خودش را علاف ما کرده بیانداز تا بدانی چه می گوییم( از علیکسرضا و پینوکیو بگذریم)، این شیعه مفلوک آمده و به بهانه دفاع از آزادی سخن لباس ولایت فقیهی بتن کرده و مارا آخوند بددهن و دشمن آزادی سخن می خواند. یکی نیست به این الدنگ بگوید، مادر جنده مگر آخوند خوش دهن هم هست که ما را آخوند بددهن مي نامي، ديديدي که آبشخور فکريت کجاست مسلمان، مسلمانزاده اگر خیلی نگران آزادی سخن هستی چرا به حکومت جاکشان مسلمان در ایران اعتراض نمی کنی که رکورددار بستن روزنامه ها در جهان است؟
از یکسو می گوید که مسلمان نیست و از سوی دیگر کونش می سوزد که ما آنچه را که سزاور است به مسلمانها می گوییم.
نادانی شیعه گری از سرو رویش می بارد، برای از رو بردن این شیعه مفلوک و نشان دادن اینکه سخنانش را به تخم شترمان هم حساب نمی کنیم داستان عاشورای شمری را نوشتیم، نه تنها گلوی حسین را بریدیم بلکه برای گاییدن خواهرش زینب کیرمان را به گلوی حسین، همانجایی که شیعیان می گویند بوسه گاه محمد(مج) بوده مالاندیم و با خون حسین که نزد شیعیان به خون خدا ماننده شده(ثارالله) زینب را گاییدیم. با کاربرد هنر همانندی کُس زینب را به ریش محمد(مج) و فرق شکافته علی و گونه های رنگ پریده فاطمه ماننده کردیم و لگد به سر بریده حسین زدیم(شیعیان میدانند چه می گوییم) تا گواه گاییده شدن خواهرش بوسیله ما باشد و نزد فاطمه الزهرا شفاعت(آرزوی قلبی شیعیان) کیرمان را بکن دو با گاییدن زینب محمد، علی و فاطمه را هم گاییدیم.
در آن شعر کوتاه روح رسول الله را لرزاندیم و علی و فاطمه را به لجن کشیدیم و ... کوتاه اینکه تمامی اسطوره های اسلام و بویژه شیعه را به گُه کشیدیم و در یک نوشته شانزده کیلوبایتی به هیکل جهان اسلام و مسلمانان ریدیم اما این رضا دودو به روی خودش نیاورد و نمی آورد و هنوز هم زین العابدین وار مزه می ریزد و غمزه زینبی می آید. اگر این مسلمان را مادر جنده ننامیم چه بگوییم؟


تز عمروعاص و یاد آوری

دوست ارجمند و دانشمند ما عمروعاص بر این باور است این برنهاد که می گوییم شیعه یعنی مادر جنده به توان بی نهایت
کارایی ندارد و با اصول فقه شیعه در تضاد است چراکه شیعه جماعت از فراست(شعور) بسته ای(محدود) برخوردارند و بنابراین دریافتی از بی نهایت که توان مادر جنده گی است نخواهند داشت ولی از آنجایی که خیلی مادر جنده اند در نهایت آنرا به مریم عذرا ربط خواهند داد و از این داستان بهره برداری دینی خواهند نمود و همین فردا پس فردا ادعای برادری با عیسی خواهند نمود و واتیکان را به عنوان قبله سوم شیعیان جهان اعلام خواهند نمود و امت عیسی را مجبور به پرداخت خمس و زکات و وجه امام خواهند نمود.
برنهادی که عمروعاص گرامی پیش می نهد بدینگونه است که مادر جنده گی شیعه برابر است با ریشه چهاردهم مسلمان به توان یکصدو بیست وچهار هزار ضربدر دو.
عدد چهارده از چهارده معصوم گرفته شده، عدد یکصد و بیست وچهار هزار اشاره به تعداد پیامبرانی دارد که رسما از سوی خدا آمده اند و عدد دو هم اشاره به همین دو امام آخری دارد که در ایران ظهور کردند.
در پایان هم یاد آوری کنیم کسانی که مسلمانند و به تزکیه و طهارت نفس باور دارند برای بهداشتی خواندن این نوشته در بایسته است که هر جا واژه مادر جنده را دیدند بجایش واژه مسلمان را بگذاراند و برعکس.

No comments: