Friday, May 09, 2003


بازتاب مفتاح الفرجین در سیاست جهانی (بخش دوم)

دمکراتها و مفتاح الفرجین
از چند و چون اینکه نسخه ای از مفتاح الفرجین چگونه سر از خشتک بیل کلینتون سر در آورد زیاد آگاه نیستیم بهررو باید چیزی در حد واترگیت و یا ایران گیت بوده باشد، اما با رفتارهای که بیلی رئیس جمهور دمکرات در دوره ریاست هشت ساله اش بر کاخ سفید، از خود نشان داد تردیدی نداریم که نسخه ای از مفتاح الفرجین را بر خایه خود آویخته داشت، بگونه ای که از آبدارچیان مونث کاخ سفید گرفته تا کار آموزان خردسال منشی گری ریاست جمهوری چون مونیکا لوینسکی از معجزات این آیات قرآنی بی بهره نماندند و مونیکا لوینسکی حتی یادگاری از رئیس جمهوری را برای همیشه بر دامن خود که چون دامن فاطمه زهرا دخت پیامبر اسلام مطهر بود حفظ کرد که بعنوان مدرک در بالاترین دادگاه آمریکا بر علیه بیلی بکار برده شد. باری بیلی مفتاح الفرجین را تنها برای مصارف شخصی بکار گرفت و مردم آمریکا را از مزایای آن محروم نمود و حتی نسخه ای از آنرا از ال گور معاون خود که کاندیدای ریاست جمهوری هم شده بود دریغ نمود و درست به همین دلیل بود جرج بوش ثانی به ریاست جمهوری رسید.

الجرج بوش الثانی مفتاح الفرجین و قرابت سببی با آل محمد
شاید گفتن این داستان برای آندسته از ایرانیانی که از شوق فتح کربلا و زیارت قبر حسین، در زیر پرچم خمینی راهی جنگ با عراق شده بودند و در این راه خواهر و مادر خود را به گاییدن داده بودند و با این پندار که آمریکایی ها انتقامشان را صدام حسین می گیرند از یورش آمریکا به عراق خرسند شده بودند ، خوشایند نباشد.
اما داستان خرسندی ایندسته از ایرانیان و شیعیان عراقی که با شعار " یا یانکی ادرکنی" به پیشواز سربازان آمریکایی رفته بودند، از اینجا آغاز میشود که همانگونه که ایرانیان شیعه دلشان را به افسانه گاییده شدن شهربانو دخت یزدگرد سوم بوسیله امام حسین خوش کرده اند و این جاکش را داماد ملت ایران مینامند. در بین امت شیعه هم این داستان رواج دارد که یک قرابت سببی بین آمریکایی ها و امت اسلام و بویژه شیعه آن وجود دارد. آنهم به وصلت محمد رسول الله با "مادام ماری" بر می گردد که بگمان بسیاری از شیعیان دخت " سید الجرج آل البوشی" از اهالی ایرلند شمالی می باشد در صدر اسلام که در بخش رومی نشین دمشق مسیوگری* میکرد. از این وصلت فرزند دختری پدید آمد که پیامبر نام "سارا" که عبری شده زهرا باشد را برای وی برگزید.
در پی مرگ پیامبر اسلام، سارا راهی روم گردیده و سپس به ایرلند شمالی هجرت نمود و به تولید مثل میکربی روی آورد بگونه ای که از وی فرزندان و نوادگان کثیری به جای ماند، بسیاری از علمای دین حنیف بویژه علمای ساکن بریتانیا از جمله آیت الله بحر العلوم و حجت السلام عبدالمجید خویی (که چند هفته پیش در نجف شهید شد و خواهرش را آنچنان در مرقد علی گاییدند که شنیده اید) و دیگران که نامشان در اینجا نمی گنجد بر این باورند بسیاری از نوادگان آن سیده در قرن 18 میلادی به شیوه هجرت پیامبر از مکه به مدینه، از ایرلند به آمریکا هجرت نمودند به غزوات مافیایی پرداخته و به مقامات کشوری و لشکری رسیده اند، به سخنی دیگر بسیاری از ایرلندی های باشنده آمریکا از نوادگان پیامبر اسلام می باشند، ریشه خانواده گی بوش هم به بیامبر اسلام می رسد پس جرج بوش سید اولاد پیغمبر است. بیهوده نیست که ساختمان پنتاگون چون ساختمان قبر امام حسین پنج گوش است، اصلا چرا دور برویم بسیاری از علمای دین حنیف بر این باورند که آمریکایی ها پنتاگون را با تاسی از نام مقدس پنج تن بنا کرده اند و هر گوشه از ساختمان پنتاگون وقف یکی از نامهای پنج تن است. از اینها گذشته بسیاری از دانشمندان علوم سیاست جهانی ریشه علاقه وافر آمریکا به آسیای جنوب غربی بویژه سرزمین مقدس عربستان، عراق، کویت و ایران و دیگر کشورهای نفت خیز گستره خلیج فارس را در همین قرابت سببی پیامبر با ایرلندی ها می بینند. وگرنه آمریکایی ها ارث پدرشان که از این بخش بی آب علف جهان نمی خواهند که کرور کرور سرباز زنگی و بنگی خودشان را به این گستره سرازیر کنند. اینها به عشق زیارت مکه و مدینه و از اینان بالاتر نجف و کربلا به این گستره از جهان آمده اند و اگر صدام حسین مانعی در سر راه زیارت کربلا و نجف و کاظمین بوجود نمی آورد و مفتاح الفرجین را به آمریکایی ها میداد اصلا جنگی در نمی گرفت.
یازدهم سپتامبر و مفتاح الفرجین
پس هماگونه که گفتیم بنا بر گفته بسیاری از علمای دین جرج بوش سید اولاد پیغمبر است، پس از شکست انتخاباتی جرج بوش اول امیر کویت و پادشاه عربستان از وی و اهل بیت به پاس زحمات ایشان در بیرون عراقیها از کویت، دعوت به دیدار رسمی از کویت و عربستان نمودند و به افتخار آنان جشن راه انداختند. در همین دیدار بود که پادشاه عربستان سعودی نسخه نفیسی از مفتاح الفرجین را به جرج بوش پسر تقدیم نمودند و مفتی اعظم عربستان شیخ عبدالوهاب وهابی به جرج جوان یاد آور شد که برای کاربرد بهتر و بهره وری بیشتر از مفتاح الفرجین باید سنت کند و اگر چنین کند بی گمان بر شتر مراد سوار خواهد گردید، جرج دوم پذیرفت و آلت خود را بدست تیغ ذبح شرعی داده و مسلمان گشت.
گویند مفتاح الفرجینی که به جرج بوش پسر رسید به خط عایشه بنت ابوبکر سوگلی رسول خدا بوده و چون عایشه آنرا به چوچوله خود بسته بود به خون حیضش آغشته گشته بود که از نظر بسیاری از مسلمان مانند خون شهدای اسلام(چون امام حسین) مطهر است چراکه امکان دارد شامل کروموزمهای محمد رسول الله باشد و مقدس است چون عطر کیر رسول الله را دارد. صاحب اصلی این نسخه نفیس از مفتاح الفرجین کسی نبود جز اسامه بن لادن که این آیات در توالت هواپیمایی که راهی اسلام آباد بود** از دست داده بود و گمان میبرد که باید به دست ژنرال پرویز مشرف اوفتاده باشد و خیالش راحت بود که مفتاح الفرجین بزودی بدستش باز خواهد گشت. اما بوسیله عروس یکی از روسای سابق سازمان سیا (ریچارد هلمز رئیس سیا در دهه 60 و سپس ترها سفیر آمریکا در ایرن) بنام لیلا هلمز که از قضای روزگار افغانستانی بوده و قرابتی هم با ملا عمر (معروف به واحدالعین) امیرالمومنین طالبان داشت و لابی گری طالبان را در آمریکا بعهده داشت، پی برد که مفتاح الفرجین عزیزش این آیه قرانی آغشته به خون حیض عایشه، با لشکری خشکیده از کروموزمهای رسول الله در خشتک جرج بوش ثانی و آویخته بر خایه های اوست. کوشش های اسامه بن لادن در باز پس گیری مفتاح الفرجین عزیزش از جورج بوش ثانی آغاز گردید و به پادر میانی جورج بوش پدر مشاور مالی و سرمایه گذاری خانواده بن لادن در ینگه دنیا انجامید که بی نتیجه ماند و در سر انجام خود به پدیدار شدن ابرهای تیره گی در روابط گرم آمریکا با اسامه بن لادن و دیگر گروهای جهادی انجامید. خاطرات شیرین ماه عسل افغانستان و آمیزشهای عقیدتی نظامی آمریکایی ها با مسلمانان در پاکستان و عربستان سعودی یکشبه فراموش گردید، دوستان دیرین دشمن گشته و جهاد اکبر آغاز گردید. در بامداد 11 سپتامبر چهار هواپیما از آسمان ینگه دنیا بوسیله مردان اسامه بن لادن ربوده شد، دوتای از آنها به برجهای دوقلوی مرکز بازرگانی جهانی نیویورک کوبیده شد که شباهت زیادی به مناره های مسجد النبی در شهر مدینه را داشتند. هواپیمای سوم به گوشه محمدی پنتاگون کوبیده شد و هواپیمای چهارم پیش از رسیدن به کاخ سفید بوسیله جنگده های نیروی هوایی آمریکا سرنگون گردید. نقطه مشترک این چهار هدف همانا امکان وجود مفتاح الفرجین اسامه در آنان بود. باری کاخ سفید از این حمله جان سالم بدر برد و مفتاح الفرجین اسامه کماکان به خایه جورج بوش آویخته ماند. در پاسخ این حمله نیروهای آمریکایی به افغانستان حمله ور گشتند و پس از کشتار بسیاری از اهالی افغانستان ملا عمر و اسامه بن لادن را از در پشتی افغانستان خارج نموده و بجای وی حامد کرزای که از نخستین حامیان حکومت طالبان در افغانستان بود بر روی کار آوردند.سر پاکستان که بنیان گذار جنبش طالبان و کمک دهنده آنان بود نیز بی کلاه نماند و پول هنگفتی به عنوان دستخوش به ژنرال اسلام پناه پاکستان پرویز مشرف پرداخت گردید.

مسیوگری* همانا عرق فروشی باشد
شایع** است که قرار بود این نسخه نفیس از مفتاح الفرجین را اسامه بن لادن برای درمان چشم ملا عمر به وی وام دهد

No comments: