Tuesday, May 25, 2004

سانسورچی خودش و اسطوره مادرجندگی

سانسورچی خودش و اسطوره مادرجندگی



بدبختانه اين روزها شمر بن ذالجوشن گرفتار است و فرصتی برای پاسخ گويی به اين مردک ياوه گو و توجيه گر کهنه کار ندارد. آدمی که نافش را هم چون همه مسلمانان به ويژه شيعه با دروغ بريده اند به پرت و پلا گويی از قماشِ سردم دارانِ حکومتی اش پرداخته و شله زرد زيادی می خورد.
ما اين نوشته اسفند ماه گذشته "سانسورچی خودش و اسطوره مادرجندگی" را دوباره در اينجا می گذاريم، اگر چه برای آن زمان بوده، اما هم چنان سخن از روز و روزگار اين چوپان دروغ گوی اينترنتی می باشد.
اميدوارم که شمر به زودی پاسخ درخوری که بايسته اين سايبر لوده، دست پرورده حکومت، که با همه سلول هايش به حکومت اسلام و ولايت اش وابسته است، بدهد.

آهای جماعت ايرانی!
شما خيلی تشريف داريد، آن چنان هندوانه زير بغل اين نادرست ها می گذاريد که باورشان می شود کسی هستند. اين آدم، همان زمان که سرگرم خايه ليسی و کيرچرانی حکومتيان است و کونش در بغل خاتمی (ق) و خامنه ايی (زج) و مهر های دست چندم حکومت اش گذاشته دهانش را باز می کند و از "وطن"، "سانسور" و آزادی سخن به ميان می آورد.
به راستی که اين سوسول مکتبی ها به سنت محمد (مج) و آن الله کيری شان که مکارترين مکاران است، خيلی پای بندند و آن پرروی و فريب کاری بی حسابشان است.

باری !
باسپاس
عمرو عاص

No comments: