Friday, September 26, 2003


آگهی




درود بر شما خوانندگان گرامی شمرنامه. من خالد ابن وليد CEO و هم چنين سرپرست اگهی بازرگانی شمرنامه هستم، خوانندگان قديمی شمرنامه از پيش با نام من آشنا هستند. از آنجا می دانيد در پی رهايی کربلا و اماکن مقدس شيعی به دست ارتش رهای بخش عمو سام ( حکومت اسلام که هيچ گُهی نخورد و می دانيد که پس از 8 سال جنگ و سدها ميليارد دلار زيان به مردم ايران، اين روزها
اين مردک به شکستشان پس از گذشت پانزده سال از جنگ با عراقی ها اعتراف کرده و گفته در حسرت دست کم "يک پيروزی" هم ماندند و امامش خمينی(مج) هم جام گُه را سرکشيد و ده هزار دروغ پشت سرهم بار ريش امت حزب الله ايش کرده) . آن ياوه ها و نعره های دروغين يادتان می آيد "سوی ديار عاشقان به کربلا می رويم" ويزا و رواديد يادتان نره .

به هررو در مال رو کربلا، به تازگی يکی از فروشگاه های زنجيره ایِ بنيان گذاری شده که به زودی حراج بازگشايی خواهد داشت.( ميان خودمان باشد که گويا بزرگترين سهام دار آن از تبار و ترکه خانواده رفسنجانی هم باشد).
همان گونه که گواه ايد، فروش گاه ها و کالاهای لوکسی که آگهی آن در شمرنامه می آيد زبان و گوشزد همه مسلمان جهان است. بخشی از کالاها که در فروشگاه به فروش می رسند،

همانها هستند که سال گذشته برشمرديم،
اما اين بار با مرغوبيت و استانداردهای بالاتری. پس اگر در نزديک و دورتان مسلمانی کسی از سيدان و سادات را می شناسيد، از تبليخ برای اين فروشگاه دريغ نکنيد.

با سپاس

خالد ابن وليد

No comments: