Saturday, October 25, 2003

پروتکل الحاقي گاییدن خواهر امام حسین در کربلا


برای کسانی که کمترین آشنایی با جهان پلید شیعه دارند مانند روز روشن است که رخدادهای سیاسی تاریخی که گریبانگیر این امت کون برهنه گشته و می گردد بگونه ای تکرار کودنانه واقعه گُه بار عاشورای حسینی است. همه میدانند که ما در روز عاشورا گردن سیدالجاکشین حسین ابن علی زدیم و افزون بر خواهرش اهل و بیتش را هم گاییدیم و به زبان امروزی پروتکل الحاقی بیت سابق وی را به حرمسرای خودمان با ریختن خون پلیدش در تاریخ به ثبت رسانیدیم ، با این وجود شیعیان زین المعقدینی از محرم بنام ماه پیروزی خون بر شمشیر نام برده و می برند.

داستان پروتکل الحاقی اینروزها هم یاد آور و تکرار رخداد کربلاست، با این توفیر که تنها جای ما در این میان خالیست، دهان سیدعلی خامنه ای(جک) که در شرارت دست کمی از حسین ابن علی (مج) ندارد بگونه ای گاییده شده که به گلوی بریده حسین می گوید قلیان ناصرالدین شاهی، همانند سیدالجاکشین که اهل بیت خود را به گاییدن داد، سراپای نظام اسلامی را به گاییدن داده و به روی مبارکش هم نمی آورد، زین العابدین زمان دبیر شورای امنیت امت حسین روحانی می گوید "مشكلي با آژانس به وجود نخواهد آمد "، خاتمی که در پُرروئی، پاچه ورماليدگي،لکاتگي و دريدگي به خواهر بزرگ سیدالجاکشین ماننده است چون زینب در کربلا می گوید" مذاكرات خوب و سخت بود! ما روي تضمين اروپا حساب مي كنيم " و انگار نه انگار که اروپائیان تضمینی نداده اند.
رفسنجانی چون ام کلثوم همشیره کوچک حسین ابن علی و همسر عمربن خطاب(جفتک الله علیه) که مصائب کربلا تحمل کرد وبا سري افکنده دندان روی جگر گذاشت، خاموش مانده و برخلاف همیشه در خطبه هاي نماز جمعه این هفته اش خبری از هارت و پورت نبود، در این میان نمایندگان مفلوک مجلس نیز چون اهل بیت سیدالجاکشین در کربلا به گاییدن داده شده و بايد با راي خود بايد فرمايشات رهبري را مهر تاييد زنند .
امت نالان و گریان شیعه هم چون همیشه بی خبر از اینکه ولی فقیه کاسه نه تنها جام زهر را چون کاسه شله زرد به سر کشیده بلکه آنرا نیز لیسیده، کفن پوش به صحنه آمده و به سرروی خود کوبیده و نوحه سر داده که:"اجازه نخواهيم داد كه جام زهر ديگري به ولايت فقيه خورانده شود. امروز پروتكل را پذيرفتيم، فردا بايد حجاب را از سر زنان برداريم."




No comments: