Saturday, April 24, 2004

گُه آریل شارون و دندان شکسته محمد رسول الله (مج)


کاش یکی پیدا می شد و در کله شیعیان مادر جنده می فروید که محرم و صفر و شکم از عزا در آوردن به بهانه عزاداری سید الجاکشین حسین ابن علی بجای خود، اما مادر جندگان شیعه چرا آنقدر شله زرد می خورید که بالا آورده ، زمین و زمان را به گند می کشید . یکی از این شله زرد خوران بنام سعید اسلامی که پس خوردن انبوهی شله زرد در میانه ماه صفر گذرش به شمرنامه اوفتاده و تا دیروز همه روزه مرتکب "حدث اصغر"* آنهم به زبان انگلیسی می شد، امروز ناگهان ترمز بریده و مرتکب "حدث اکبر" ** گشته، از شرق گرفته تا غرب، از شمال تا جنوب را بگند کشیده و دست آخر بعنوان شاگرد استاد شریعتی و امام خمینی(مج) اعلام جهاد داده ما را کافر خوانده و خونمان را حلال نموده.
در بایسته است به این مسلمانزاده یاد آوری کنیم که جوانک زردنبو، شله زرد میرزا سعید اسلامی! بشینی سایه ان احسان شریعتی و سرود خمینی ای امام بخوانی، شریعتی سگ کی باشه و خمینی کدام قاطر است که تو شاگردشانی، مگر کسی آنان را آدم بشمار می آورد که ترا به پشمش بگیرد، آنقدر شله زرد خورده ای که گمان برده ای سعید اسلامی یا همان سعید امامی شده ای و اعلام جهاد می کنی، حالا این جهاد تو چه صیغه ای است، اکبر است یا اصغر؟ مسلمانزاده دبنگ دوره تقیه است جهاد کدام است، اسلام از شرق گرفته تا به غرب از شمال تا جنوب در حال گاییده شدن است، مسلمانان در گُه خودشان غرق گشته اند، مگر کوری و یا ندیدی که چگونه در روز عاشورا خواهر شیعیان عزادار در کربلا و نجف و کاظمین گاییده شد و آب از آب تکان نخورد، مگر ندیدی که در کویته چه خواهری از شیعیان گاییده شد و خم به ابروی هیچ یک از آیات عظام نیامد، اکنون تو فتوی جهاد می دهی؟ اصلا چرا دور برویم مگر در همین شام غریبان حسینی در همین تهران به هیکل امام حسین و عزای حسینی ریده نشد؟ مگر شلوار از پای آن مامور انتظامی بیرون کشیده نشد و به آهنگ چه خوشگل شدی امشب نرقصید؟
از اینها گذشته شله زرد خور بدبخت ما گردن نور چشم محمد (مج) را زدیم، بر بوسه گاه محمد(مج) روی گردن حسین ابن علی شاشیده ایم، خواهرش را همانجا گاییده ایم آنگاه تو بر علیه ما فتوای جهاد می دهی؟ برای عبرت تو و مادر جندگان شیعه دیگری از قماش تو شاشیدیم به فرق شکافته علی ابن ابی طالب که مانند کُس حیض دیده فاطمه الزهرا(فیل کُس) و کون بی موی زین العابدین ناخوش بود، گُه به قنداق علی اصغر و حجله قاسم، اصلا چرا دور برویم گُه آریل شارون(که از گه سگ هم نجس تر است) به دندان شکسته پیغمبر اسلام محمد (مج) تا ریش و سبیلش شله زردی گردد، هچنین دستهای بریده ابوالفضل العباس توی کون تو سعید اسلامی تا دیگر از این شله زردها نخوری.

* حدث اصغر، در فقه پلید شیعه عملی را گویند که باعث باطل گردیدن وضو گردد مانند گوزیدن
** حدث اکبر، در فقه پلشت شیعه عملی را گویند که باعث نجس گردیدن مومن گردد بگونه ای غسل واجب گردد مانند ریدن به خود

در رابطه با فتوا بی سروته سعید اسلامی رهبر فرزانه خودمان و آیت الله شیخ لواط الدین قزوینی نیز پیامهای فرستاده اند که برای ثبت در تاریخ و عبرت سایر شیعیان مادر جنده در شمرنامه خواهیم آورد


پیام رهبر فرزانه خودمان

برادران و خواهران مسلمان !

گرچه دل این رهبر فرزانه از عربده کشیدنها و کف بر دهان آوردنهای شما غنج میرود و رفتارتان موجبات شادی ما را فراهم میکند ولی نصیحت پدرانه ی مرا آویزه ی گوشتان کنید و بروید همان وبلاگهایی را بخوانید که به گروه خونتان سازگارتر است ! آخر شما را چه به محضر شمر باریتعالی ؟! غیرت اسلامیتان را هم نگه دارید برای اهل منزلتان که ثوابش دو چندان است ... من مانده ام که شما چه اصراری برای راهنمایی شمر و همفکرانش به بهشت خودتان دارید !!!
بروید و پیشانیتان را به دریوزه ی حوری و غلمان و شراب طهور و ... بر خاک بسایید . باشد که خدا در آن دنیا عوضتان دهد !!!
از من بشنوید ... اصراری بر بردن شمر به بهشتتان نداشته باشید ... این شمری که ما میبینیم آنجا هم دست از سرتان بر نمیدارد و بساط عیش و نو ش و لهو و لعب الهی شما را بر باد خواهد داد !!!


پیام حاج شیخ لواط الدین قزوینی

برادر دینی سعید اسلامی


در سفری که چندی پیش به عتبات عالیات داشتم باید بعرض برسانم در کشور مسلمان عربستان سعودی لواط فراوان یافت می شود. مستحضرید که ایدز در درجه اول با هماغوشی نرینگان انتقال می یابد. در ایران اسلامی که به حول و قوه آقا امام زمان و نایب بر حقش امام خامنه ای به مقام اول در زمینه مصرف مواد مخدر در جهان دست یافته بحمد الله ایدز فراوان یافت می شود. حدس نمیزنم. نیم نگاهی به این مقاله بینداز تا بدانی چه می گویم.
منبع مقاله سازمان بهداشت جهانی است و اگر به خواند عادت نداری زحمتت را کم میکنم و می گویم فقط صفحه 22 مقاله را بخوان تا بدانی چه می گویم.
ضمنا چنانچه اطلاع کافی در باره اسلام ناب محمدی نداری، اشعار الفرجیه تلاوت نفرمای و وکیل و وصی مسلمانان نباش. ما مسلمانان با زنان خود، کنیزان خود، کنیزان دوستان، زنان اسیر شده در جنگ و هر زن کافری که در چنگالمان اسیر شود همین کار را می کنیم.
آیه قل انما انا بشر مثلکم را به یاد آر و بدان بر اساس این آیه پیامبر بشر است و حقوق پیامبر حقوق بشر است. بنا بر این طبق آیه 50 سوره احزاب ما مسلمانان با خود فروشانی که مزدشان را پرداخت می کنیم (بحمد الله بدلیل سیاستهای فوقالعاده اقتصاد اسلامی چنین زنانی در ایران اسلامی فراوانند)، جاریه های غنیمتی در جنگ (زنان و دختران ایرانی را به یاد بیاور که در راهپیمایی برائت از مشرکین به فتوای امام راحل در مهد اسلام به تظاهرات زدند و به غنیمت مسلمانان راستین در آمدند) و هر زن مومنه ای که خود را بر ما عرضه کند (البته این حکم در قران تبصره دارد) جمع می شویم و از به یاد بیاور در دین مبین زمین از آن کسی است که در آن کشت می کند. آیه 222 سوره بقره را به یاد آر که میفرماید زنان کشتزار شمایند، برای کشت و زرع به آنها نزدیک شوید. میدانم هنوز بکارت از مغزت بر نداشته ای ولی از این ماجرا نتیجه نمیگیری که هر زنی (کشتزاری) را که در آن کشت کنیم از آن ماست.
باشد خداوند تبارک و تعالی تو را هدایت کناد که از این پس در جهت لوث و پایمال کردن حقوق مسلمین تلاش نکنی. تو را همان بس که جامی از تحفه حضرت سلیمان برای ملکه صبا (داروی نظافت) در دست بگیری و پس از خواندن دعای مربوطه (بسم الله و بالله السلام علی سلیمان ابن داوود کما امر بالنوره) قصد قرب به ذات احدیت کنی.
اجرت با سید علی واحد الید
السلام علیکم
حجت الاسهال والمسهلین
حاج شیخ لواط الدین فزوینی
روابط عمومی بنیاد زین العابدین ناخوش

No comments: