Tuesday, February 03, 2004

آنارشیسم بهتر است یا خر تو خر اسلامی

آنارشیسم بهتر است یا خر تو خر اسلامی

آهای ملت
مگر خودتان آبرو ندارید، که اینچنین با آبروی جوان مردم بازی کرده و انگشت توی ذوقش می کنید چند بار بگوییم دست از سر امید میلانی بردارید، چرا شما کوتاه نمی آیید؟ شله زرد خورده، غلط کرده، به خشتک پاره حضرت زینب، بند تنبان زین العابدین بیمار، چوچوله فاطمه الزهرا و به بواسیر خشک رسول الله خندیده، که آن بیانه را داده ولش کنید، مگر آسمان به زمین رسیده، مگر کسی آن بیانه و آدمهای که بزیر آن انگشت نهاده اند را به پشمش به شمار می آورد؟
وانگهی شما اصلا بویی از مردم سالاری دینی و تسماح و تساهل نبرده اید که چنین به بچه مردم گیر داده اید، خب اگر شما هم مانند امید بر این باور بودید که آزادی از در و دیوار آن کشور می بارد، استقلال بیداد می کند و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی خیلی هم مترقی است نه تنها چنین بیانه ای میدادید بلکه از خمینی (مج) هم گفتاورد می آوردید، بروید شکرگذار باشید که امید تا کنون عکس آرمین و سلامتیان و بهزاد نبوی و ديگر آدمکشان حکومتي را بر سر در وبلاگش نچسبانده است، آدم باید خیلی باید هنرمند باشد و مانند امید بیاندیشد و در همان حال از خمینی(مج) گفتاوردی بر سر در وبلاگش نچسباند!کوتاه اينکه بس کنيد ورنه آنروي شمري ما را بالا خواهيد آورد.

امید جان
شاهزاده علی اکبر و علی اصغر فدای اون شعور درازت شوند، گوش به این سخنان نده، اصلا ملت از هنگامی شنیده اند که تو می خواهی وارد کارهای نظری شوی، حسادتشان گل کرده و چپ و راست به تو گیر می دهند، اصلا شانس آوردی که تاکنون نظرت نکرده اند! تو به کار خودت برس و گوش به این سخنان نده، هروقت هم که قافیه تنگ دیدی مانند پریزیدنت خاتمی دست بدامن تساهل مردم سالاری دینی شو، مثلا کمر درد بگیر و یا در وبلاگت را ببند و ... اما کار نظری ات را فراموش نکنی. راستی این قضیه آنارشیسم به درد کشور اسلامی شما نمی خورد*، بر خلاف دمکراسی عملی که بوسیله خاتمی به گندکشیده شده و تبدیل به "مردمسالاری دینی" گردید، برخلاف سوسیالیسم علمی که با سهم امام حزب توده به قسط اسلامی پیوند داده شد، پدیده لق آنارشیسم را نمی توانی با هیچ سریشی به دین پلید اسلام بچسبانی، وانگهی برای روشن کردن اوضاع "حکومت کیری امام زمان (مج)" و پیدا کردن کوره راهی برای شرکت کردن در انتخاباتی که واجب شرعی میدانی به تئوری "خر تو خر اسلامی" بیشتر نیاز داری تا به آنارشیسم!

* راستش بخواهید انگیزه این بخش از نوشته مان را از کنجکاو گرامی کش رفته ایم که در بخش دیدگاه های امید میلانی به او برخورد کرده بود، اما چون امید پس از دادن آن بیانه کذایی دست به تساهل اسلامی که از مردمسالاری دینی ناشی می گردد زده و کرشمه خاتمی وار آمده، نخست وبلاگش تعطیل نموده و اکنون هم بخش دیدگاه های آنرا به حساب آریا برداشته است نمی توانیم به آنجا لینک داده تا خودتان بخوانید.

No comments: