Sunday, July 20, 2003

به اسلام و آخوند
و واژگانش باید رید




آنچنان که ديده ايد و می دانيد چندی است که نوادگان کير مغز و کون گشاد زين العابدين ناخوش به شمرنامه می آيند و دشنام و ناسزا گويی می کنند، ما که محمد ذکرالله و دارو دسته سوسمارخورش را شماری ندانسته، چه رسد به رهبرامروزشان و همه دارو دسته تبه کار، بزه کار دستاربند و نوچه هايشان. بر اين پايه، شمر چندی پيش نوشته ايی کوتاه تاريخی نوشته بود (بخش يکم) و آن را در اينجا گذاشته که ما آن را به همه زين المعقدين ها پيشکش می کنيم باشد که دوش سردی در اين هوای گرم گرفته باشند.

عمرو عاص

پی نويس:

همان گونه که شمر در باره رخداد کربلا نوشته بود، در جنگ کربلا، امام چهارم زين العابدين ناخوش به دست خولی گاييده شد و به خاطريک معجزه الهی، از آن زمان تا به امروز نسل امامان و سيدان به تهی گاه (معقد مُطهر همانا طهارت گرفته) آن امام می رسد که ما آنها را زين المعقدين نام نهاده ايم و بی هوده نيست که به فرزندان آنها آقازاده می گويند و می دانيم در 24 سال گذشته نسل آقازاده ها در ايران گسترش يافته . منش اين نسل کون گشادی، دزدی، مفت خوری و خود فروشی و بيگانه پرستی است.
بهررو کار نسل پليد زين المعقديني ها تمام است و بزودي روسپي دوعالم دختر محمد رسول الله، فاطمه الزهرا معروف به فيل کس را به عزايشان خواهيم نشاند.

No comments: