Monday, December 09, 2002


ما چندی پیش داستان عوق را نقل کردیم و از قرار معلوم به گوش این قاصدک(زین پس قاسمک) نرفت به هررو باز هم عوق کرده پس این نوشته را به ایشان پیشکش مینماییم.
شمر

قاسمک سرکوبگر کوچک


بسم الله العوق العالمین

اینجانب قاسمک* فرزند رجبعلی زاییده اصفهان که بدلیل کبر سن پا به دوران یائسگی سیاسی گذاشته ام امشب حالم خوب نیست و هُرمونهای خط امامی ام عود کرده از سوی دیگر خبر برگزاری 16 آذر روز دانشجو و احتمال بی حرمتی به رهبری در اینروز، باعث بدتر شدن تنگی نفسم شده و بگفته قرآن شریف که مرحوم ابوی العوق الله علیه همیشه میخواند هاذاالحریق من الباب معقدی شده ام، لذا نوشته زیر را برای خشنودی آقا امام زمان و نایب بر حقش سیدعلی و نوچه با حالترش برادر حسین شریعتمداری سردبیر جریده دریده کیهان و همچنین برای یادی از ابوی فقید العوق الله علیه و خنک شدن دل چرکین خودم می نویسم.

وبی زحمت


دانشجویان ورپریده امروز شانزدهم آذر است. مبادا از خانه هایتان خارج شوید شعار بدهید و فریاد بکشید و بی خود و بی جهت و نابهنگام کشته شوید. آخر اگر شما اینگونه کشته شوید تئوری های رنگ وارنگ ما در دفاع از اسلام ناب محمدی درست از آب در نمی آید و آبروی حکومت اسلامی بیش از این بر باد خواهد رفت. دندان روی جگر بگذارید بی سرو صدا سراغتان می آیند و مانند قربانیان بی شمار کشتارهای زنجیره ای یکی یکی سربه نیستتان میکنند. اگر زبانم لال جکومت را سرنگون کنید من دیگر نمی توانم به ایران برگردم. و رانت خط امامی خود را از برادر شریعتمداری بگیرم. بیچاره های بدبخت شما حواستان جمع نیست دارید توی بهترین دمکراسی دنیا زندگی می کنید و روحتان هم خبر ندارد. ورپریده ها کجای عالم این همه آزادی اجتماعات وجود دارد. نگاه کنید این برادران انصار به چه راحتی و بدون مجوز به هر مراسمی که عشقشان بکشد حمله میکنند و آنقدر آزادانه عمل میکنند که نیروی انتظامی جان برکف (با آن بنزهای گالانس که برای سرکوب شما تن لشها نمک نشناس دارند) هم دستش بیکار مانده.
آخر کجای عالم قوای چهارگانه داریم. چرا دور برویم مگر کورید کجای عالم را سراغ دارید که اینهمه مجرم به قتل و دزدی فساد آزادانه رفت آمد کنند و کسی هم ککش نگزد، آیا کورید که سعید عسگر (ضارب حجاریان) به این گندگی که توی روز روشن آزادانه با دوربین فیلم برداریش از شما فیلم می گیرد و گاهی هم سنگی می پراند نمی بینید. اگر این آزادی نیست پس چیست. از این بهتر مگر قاتلین کشتارهای زنجیره آزاد نیستند. نه خودمانیم کجای عالم به راحتی 123 میلیارد تومان را آزادانه به جیب می زنند و آب از آب تکان نمی خورد نه خودتان انصاف بدهید کدام لیبرالسیم اقتصادی در دنیا گنجایش این همه فساد مالی و پرورش این همه آقا زاده را دارد.
آه... که خسته شدم اينقدر شما را نصيحت های خواهرانه کردم (حالا گيريم زِينبی). برم یه شعری، چيزی بيارم اينجا بنويسم. ( قاسمک در پی يافتن شعری اين طرف آن طرف را می کاود و تند وتند اين مجموعه شعر و آن يکی را ورق می زند) نه هيچکدام از اين لعنتی ها هم يه شعر برای امام خامنه ايی نگفته اند. شعرای سياوش هم که فرستادم کانادا برای ليلا، آخه اون حيوونکی تازه وارده. اون شعر هم که کهنه شده. من هم حالا يادم نيست چه بود. اما همونی که سال 60 نوشته بود برای رجايی نخست وزير شهيدمان. بگذريم داشتم می گفتم:
چرا می خواهید گوش به حرف کسانی دهید که ناجوانمردانه از زیر تیغ حکومت اسلامی جان سالم بدر بردند و دل امام را خون کردند. اینها بودند که به زور توسری روسری را به زنان غالب کردند. همین ها بودند که فرمان به شکستن قلمها و بستن روزنامه آیندگان دادند. همین ها بودند که از همان روزهای اول انقلاب اسلامی مان کتابسوزان راه انداختند و برادران میرشکاری را در کرمان کشتند.و دکتر رشوند سرداری و برادران ناهید را در کردستان تیر باران کردند سران خلق ترکمن (واحدی، جرجانی، مختوم و توماج) را از راه بدر برده و در زیر پلی تکه تکه کردند. و... از اینها گذشته همین ها بودند که انقلاب فرهنگی را راه انداختند و همین دانشگاه هايی را که شما امروز در آن درس می خوانید را به خون کشیدند. همین ها بودند که در سالها شصت و شصت ودو و شصت وهفت فرمان به کشتار زندانیان سیاسی دادند و حمام خون راه انداختند. اگر نمی دانید بدانید که اینها بودند که آقای سعیدی سیرجانی را از راه بدر بردنند و سربه نیست کردند. اگر شک دارید شاهد زنده همین آقای فرج سرکوهی است که به وسیله همین خارجه نشینها از فرودگاه مهرآباد دزدیده و به آلمان برده شد (که الحمدالله به کمک سربازان بی پدر و مادر امام زمان بموقع نجات یافته و سر از هتل اوین در آورد) اصلا سرنخ کشتارهای زنجیره ای همانطور که امام خامنه ای فرمودند در دست این خارج نشینها بود این کشتارها را کردند تا آبروی روحانیت و حکومت اسلامی را ببرند بویژه فلاحیان مظلوم (که به مانند امام اول شیعان جهان برای سرکشی به امور بیوه زنان و یتیمان به سونای زعفرانیه سرمی زد) و آقای دری نجف آبادی و سایر عالیجنان سیاه پوش. اصلا سعید امامی دستپروده همین ها بود وهمین ها با آگاهی کامل از دانش شیمی واجبی خورش کردند تا سنت محمدی ما مسلمانان در امر کاربرد واجبی را بدنام کنند. چرا دور برویم مگر همین خارج نشینها نبودند که برای بدنام کردن لباس شخصی های جان برکف هیژده تیر به خوابگاه شما هجمه کردند. مگر کر بودید که نشنیدید چگونه هنگامی که از پنجره بیرونتان می انداختند با لهجه غلیظ انگلیسی می گفتند (ان آفر تو یو فاطیمه - تقدیم به تو فاطمه) ویا می گفتند (ماذر فاکرز- مادر جنده) در حالی که خوب میدانید لباس شخصی های خودمان دست پرورده مکتب زهرا هستند و بجز الفاظ شریف اسلامی از قبیل خواهر کُسده و مادر جنده و بچه کونی و بچه سوسول و هیچ واژه دیگری بکار نمی برند. مگر ندیدید این خارجه نشینها چگونه با تیرکمان رابینهود چشمتان را در آوردند و مگر ندید چگونه با شلشول رینگو مغز یکی از شما را پریشان کردند. عالم و آدم میداند که لباس شخصی های ما از صدر اسلام و انقلاب تنها از چماق و قمه و زنجیر استفاده میکنند. همین خارج نشینها آقای زرافشان را به زندان انداخته اند و همین ها هستند که هرروز در گوشه ای از ام القرای اسلامی آشوب به پا میکنند و دست آخر بدانید که این بی دینان خرج بزرگی را بر گرده ای بودجه مملکت نهاده اند کرورکرور پول خرج کمیته فرنگی کاران وزارت اطلاعات میشود که حساب اینها را یکسره کنند ولی این بزدلان در اقصا نقاط عالم پنهان گشته اند.
دانشجویان ورپریده من (قاسمک) در دامن پر مهر اسلام پرورش یافته ام. از زوایه ابوی فقیدم العوق الله علیه به جهان می نگرم. شعار آن معوق این بود:

امت محمدیم و نالان
هرکه در(ب) شد ما دالان
هرکه خر شد ما پالان

و زندگی آن مرحوم شاهدی بر این مدعا بود در عنفوان شباب که از مرض سفلیس رنج می برد مقلد آیت الله بروجردی بود و در دسته شعبان بی مخ شعبه اصفهان فعال. درمیانسالگی عضو حزب رستاخیز و در همین ایام به زیارت عتبات و مکه معظمه نائل گردید. در دوران انقلاب بعلت بیماری مصلحتی بواسیر خانه نشین و پس از اطمینان کامل از پیروزی حزب الله عضو فعال این حزب و از مقلدان بی چون چرای امام خمینی و در سنین کهولت تا زمانی که چس نفسی داشت مقلد امام خامنه ای و عضو علیل انصار بود. من هم به تاسی از پدر بزرگوارم نان را به نرخ روز می خورم سه دست لباس برای روز مبادا دارم فعلا در پوشش حزب الله هستم اما برای روز سلطنت و یا روی کار آمدن مجاهدین لباس حاضر کرده ام ولی از زمانی که زبانم لال اندیشه چپ در جامعه به قدرت برسد خیلی می ترسم آخر میدانم نعوذ بالله در چنین جامعه ای مردم به منافع خود آگاه خواهند شد و در صورت چنین رخدادی نان من و امثال من آجر خواهد شد.

پی نویس:
*قاسم از صفات الله، خدای مسلمانان است و برابر _نهاد پارسی آن همانا سرکوبگر است و لقب قاسمک را ما به قاصدک سابق داده ایم که همانا سرکوبگر کوچک است.

No comments: