Friday, February 16, 2007

صدای پايداری مردم بلوچستان را رساتر کنيم (گيريم که مو به مو با آن همخوان نباشيم).

عمرو
--------
بر گرفته از
سامانه ايران پرس نيوز

اطلاعیه جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله )

به نام خدا

جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله ) بیانیه تفرقه انگیز حسنعلی نوری فرماندار رژیم در زاهدان مبنی بر ادعای اینکه مسلم کیخا شهید عقیده ، اصالت و مردانگی سیستانی و شیعه است را به شدت محکوم می کند. اینگونه بیانات اقدامی در راستای تفرقه اندازی بین مردم شیعه و سنی ، فارس و بلوچ می باشد و این نوع حرکات در راستای ضرب المثل مشهور تفرقه بینداز و حکومت کن می باشد .


همچنین جنبش مقاومت مردمی باری دیگر تاکید می کند که هیچ یک از دلاوران مبارز دستگیر نشده و ادعاهای پوچ و بی اساس رژیم آخوندی را تکذیب می کند. از آنجا که رژیم می خواهد بر ضعف خود سر پوش نهاده و وانمود کند که بسیار مقتدر است فورا اعلام کرد که ما عوامل اصلی این عملیات را دستگیر کرده ایم و نیز مسئولیت ضعف خود را بر دوش دیگر کشورها نظیر پاکستان انداخت . کسانی که دستگیر شده اند از اقوام و خویشاوندان مبارزان هستند که هیچ گونه همکاری با جنبش نداشته اند و رژیم از این ترفند برای فشار بر مبارزین استفاده می نماید و در مورد آنچه که رژیم ادعا می کند که سلاح ها و مهماتی کشف نموده ، جنبش این نکته را تایید می کند ولی در خانه ای که این مهمات قرار داشته اند فردی حضور نداشته و کسی دستگیر نشده است . ادعای رژیم مبنی بر کشف اسنادی در ارتباط رابطه جنبش با سرویس های اطلاعاتی امریکا و انگلیس کذب محض بوده و مضحکه می باشد و دال بر بی عقلی ، جهالت و نادانی مسئولان جاهل و نادان رژیم می باشد .

اولا : اگر ارتباطی با سرویس های اطلاعاتی می باشد این وظیفه شبکه اطلاعاتی و کادر سیاسی است نه شاخه نظامی .

ثانیا : بر اساس آموزشهای چریکی اسنادی نه اینچنین مهم بلکه اسناد معمولی را نباید در منطقه عملیاتی نگاه داشت .

ثالثا : جنبش هیچ نیازی برای برقراری ارتباط با سرویس های اطلاتی ندارد و باید برای عقل و خرد این سرمداران رژیم عزای عمومی اعلام کرد ( بر این عقل و خرد بباید گریست ).

و در آخر جنبش مقاومت مردمی شدیدا به تمامی سردمداران رژیم و مزدورانش در منطقه هشدار می دهد که جواب تمام این توطئه ها و تبلیغات دروغین ، دستگیری و شکنجه جوانان بیگناه و به پای تلویزیون کشیدن آنها و وادار نمودنشان به اعتراف به جرمهای ناکرده را در اسرع وقت آنچنان زیبا و خوب خواهد گرفت تا باشد عبرتی برای بی خردان زیرا که خردمندان تا به حال می بایست عبرت می گرفتند . و ان شاء الله به حول و قوه الهی حیات خلوت دشمنان مردم ایران را در پایتخت کشور که آزادانه و با امنیت تردد می کنند تبدیل به جهنمی خواهیم کرد تا همه مستکبران عالم بدانند که قهر و خشم یک ملت با سرکوب خاموش نخواهد شد. طی این اطلاعیه فرماندهی نظامی جنبش مقاومت مردمی به شرافت خود قسم یاد می کند که اگر جوانان بیگناه تا چند روز دیگر آزاد نشوند درسی به یاد ماندنی به رژیم خواهیم داد و تمام استراتژیها و دکترینهای ضد حکومتی را اختیار خواهیم نمود.

جنبش مقاومت مردمی ایران



No comments: